یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش «زن، مسلسل، جاده» به کارگردانی سید علی تدین صدوق و مهسا گنجی از ۷ تا ۳۰ دی در سالن کوچک تالار محراب روی صحنه می‌رود.

تالار محراب

به گزارش مهر؛ نمایش «زن، مسلسل، جاده» به کارگردانی سید علی تدین صدوق و مهسا گنجی با نقش‌آفرینی مریم میرعابدی، مینا قاسمی زواره، مهسا گنجی و مریم مریجی از 7 تا 30 دی ساعت 18:30 در سالن کوچک تالار محراب روی صحنه خواهد رفت. متن این نمایش به قلم سید علی تدین صدوقی عضو کانون ملی منتقدان به رشته تحریر درآمده است.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: یک پرستار ایرانی به نام نگار در دوران جنگ تحمیلی توسط یک  سرهنگ عر اقی اسیر شده و به عراق برده می‌شود. سرهنگ او را در خانه خود زندانی کرده و پس از اذیت و آزار او  عاشقش شده و با دختر ازدواج می‌کند. دختر اما پس از هفده سال اسارت در خانه سرهنگ بالاخره خود را می‌رهاند و......

این نمایش به تمام زنان و دختران ایرانی که در هشت سال دفاع مقدس چون سرو ایستادند و از تمامیت خود جانانه دفاع کردند تقدیم شده است.

دیگر عوامل اجرای این نمایش عبارتند از آهنگساز و نوازنده ویولون: وحید چهل امیرانی، پرکاشن: پوریا متین یگانه، رکور و طراح نور: اکبر شجاعی، طراح لباس: مهناز قاضی، چهره پرداز: الینا قاضی زاده، طراح آفیش و بروشور: شکیبا منتظر، اجرای آفیش و بروشور: حمیدرضا محرابی، مدیر اجرایی: مجتبی عراقی، دستیار کارگردان و مدیر صحنه: ستاره حامدی، منشی صحنه : کاملیا عظیمی، عکاس: دیبا آرمان و گلناز شوری زاده، روابط عمومی: مریم رها، تدارکات: علی رضایی.

قیمت بلیت این اجرا 1000 تومان است. تالار محراب در خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع امام خمینی، جنب هنرستان پسرانه موسیقی واقع شده است.

کد خبر 282214

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha